Koordynator ds. dostępności jest w instytucji pośrednikiem pomiędzy klientem a urzędem, dlatego niezwykle istotne jest by spełniał swoją rolę i realizował obowiązki zgodnie z przepisami ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. W celu usystematyzowania wiedzy, wskazania roli, jak i zadań, stojących przed koordynatorem przygotowaliśmy szkolenie, podczas którego przedstawimy najważniejsze kwestie dotyczące obowiązków, odpowiedzialności oraz wyzwań, z którymi mierzą się w swojej codziennej pracy koordynatorzy ds. dostępności.
Podczas zajęć przeanalizujemy praktyczne aspekty stosowania przepisów o zapewnianiu dostępności w jsfp, w szczególności na tych związanych z:
- zapewnieniem dostępności przez jednostkę,
- wypracowaniem standardów dostępności,
- właściwą obsługą klienta.
Zajęcia poprowadzi psycholog, z wieloletnim doświadczeniem szkoleniowym, realizująca warsztaty z zakresu zapewnienia dostępności, przeprowadzająca audyty i służąca wsparciem jsfp w tym zakresie, podczas zajęć zwróci uwagę na osobę koordynatora, jego osobowość, empatię i zaangażowanie jako klucz do sukcesu, czyli prawidłowego wypełniania zadań związanych z zapewnieniem dostępności w administracji publicznej.
KPA, prawo administracyjne, organizacja urzędu, archiwa